Friday, April 29, 2011

AKU sepet ! -_-"

erk !! assalam..hey2 korang, penah x satu mase tu , korang ngah lepak2 kat shopping complex ke, ngah jog kat taman ke, ngah wat pape jelaah kan, tibe2 ade org bangse lain ckp nga korang pakai bahase dyorang ?? =.=".. ishh ! ni laah nak citer, slalu jadik kat aku ! dulu2 lah mase fom3, aku ngah mandi kat 1 swimming pool ni, tibe2 ade sorang budak "cina" mane tah ckp ngan aku dalam "mandarin"..erk ! 1 haram pon sumpah aku x paham ! aku pure malay lah ! haha..ape tah budak cina ckp tu ! ak pon blaa mcm tu je ! hehe..>> pas tu ade laah bape ari lepas, mase abah kat septal, aku p lah beli kuih jap kat 1 kedai ni, ngah pilih2 kuih, tetibe: erk ! ade lah sorang nyonya tua ni tnye: kuih ape ni ? tp dalam "mandarin" ! erk, bukan tu je, dah byk kali dah kene.. ade lg 1 citer, mase aku ngah wat driving licence, patotkew ! JPJ tu ckp: eerk! awak ni mualaf ea? mata sepet  je ! ha3x xD ! kuwang hajak punye JPJ ! ak Islam dari lahir lagi lah ! huh ! kat bawah ni driving licence aku..mcm cina kew ??=.="..

p/s: jgn amek pape maklumat ! haha !

tapi..aku kalau amek gamba aku try lah besa2 kan mate aku ! haha ! hipokrit kan ? tp 2 lah kenyataan nye...aku dah memang agak "SEPET".. erk ! aku rase kawan aku sorang ni mesti slalu kene situasi mcm aku ni.. btol x IzMi ChoNG ?? haha..sebab dye lagi sepet dari aku ! ha365x ! k lah..nak gerak nih !  choowww ! ^_^ !


1 comment: