Friday, April 29, 2011

aku suke tengok bintang ! knape weyh ??

banyak giler bintang ni kan ! syiok tengok ! haha !

erk..assalam korang ! nak tanye lah nan korang kan ! agak2 kalau bosan, korang xtawu nak watpe, korang tensen ke, ape yg korang akan wat erk ?? err ni lah ak nak citer..bg akulah kan (xtawulaah korang) erk aku law ade prob aku suke tgok bintang ! sumpah xawu nape ! tp btol bile aku tgok bintang aku rase tenang sgt ! aku pon pena lah try soh mbe2 aku yg tensen g tgok bintang..fuh ! sukses beb ! hehe..aku mintak korang try laah (xmasal nak mintak2)..haha ! lom try lom tawu ! hee..jam tunjuk kol 2 pagi, aku nak keluaq sat nak tgok bintang ! sape nak ikot?? meyh2x ! chowww..hehe ^^


No comments:

Post a Comment