Thursday, April 28, 2011

aku tetap aku. fullstop.

erk...knape erk lame betol da xpost pape kat blog..mcm dah lupe plak ade blog..hehe..padahal slalu bace blog org lain..xtawu nak ckp ape punye alasan..tapi mlm nih tetibe tergerak hati plak nak post something..tp pe dye erk nak tulis kat entry kalini..=.="..eyh jap2 lupe plak nak bagi salam: ASSALAMUALAIKUM..bersyukur ke hadrat Illahi...masih bernafas lg aku hari ini..um..sebenanye nak citer pasal diri aku nih..diri aku MUHAMAD NASHAHAKIM BIN SAZILI..ok start..sejak akhir2 ni, ramai y ckp ak ni da brubah, "ak xmcm dulu"..erk??yeke...dulu ak mcm mane..yeke ak brubah?mcm mane ak brubah?mgkin ak sdiri xsedar y sikap perangai aku y ntah pape ni y org lain tgok ak dah brubah..tp ak masih pening, ko, dyorang, mereka, kamu nih ckp ak breubah jadik lebih baik ke jadik lebih jahat..tp ak rase law brubah jadik lebih baik xkan jadik bahan mulut org ramai..mgkin ak da brubah kepada y kurang baik..tp ak sdri xsedar..sape2 y ckp ak brubah 2 tlg laa ckp ak berubah mcm mane, ak nak kembali pada akeym/nasha/nash/dugong y dulu..y korg xceca xcaci xngumpat..erk, ak da jadi bahan ngumpat kann...wat tambah dosa umat je..humm..ak agak mungkin ak brubah ke lebih dewasa, berfikir lebih matang (yek2 je)..ak lebih fikirkan untuk kbaikan bersame..tp 2 lah baru brubah cket org dah mengate..umm..korg ingat ak nak ke brubah y mcm korg ckp..ak xtawu lah..mungkin keadaan mpengaruhi kot..tahun 2011 ni btol2 menguji ak dengan penuh kesabaran..tp ak kne trime smue 2 (walaupun kadang2 menjerit xtentu pasal)..smue ni dugaan..ingatlah Allah xkan menguji hambanye dengan dugaan y tidak boleh dihadapi hambanye..ape ujian/dugaan y ak trime?humm....next entry lah...tacing sorg2 plak mlm2 ni...sob2..



1 comment:

  1. mulut org, kite tak boleh tutup beb. its up to them to say whatever they want. nobody is perfect n so do they are. go on with ur life. try to be more better :)
    friend 4eva!

    ReplyDelete