Friday, April 29, 2011

happyness in sorrow"

erk ! dah ! tgok ejaan "happyness" ni mcm ade sumthing wrong je..haha ! saje je tiru mcm citer The Pursuit of "Happyness" ! um sebenanye nak citer sal bende yg wat aku rase bahgie lah dalam ak ngah sedih2 ni ! erk, sblom 2 assalam ! dalam ak tgah bergelumang ngan masalah yg mencanak otak nih, tibe2 ak seolah diberi satu sinar baru (ceh ! ayat xbley blaa, mcm  penceramah bebas).. erk ! bgon je pg 2, aku besemangat on9 sbb nak cek result ! tp hampeh  system blom update..tup tup ! adelah sorang mber ni gtawu law nak cek skang, bley call bmkpm putrajaya ! erk??ak tros call ! tp sumpah try berpuluh2 kali call line ttp busy, aku baru je nak putus asa call org tuh, tibe2 ade org agkt plak, erk pompan yg agkt tp adeh : kakak, suara 2 xleyh nak lembut cket ke..aku nak tanye result bukan nak kene marah ! dengan pantas aku bg num matrik n ic, then dye pon ckp ok : bi-B+, math-A, kimia-A, fizik-A, csc-A-... erk !! btol ke kakak ??? ( xsempat pon nak ckp ngan kakak 2, dye trus letak ! xhormat pelanggan langsong ! haha)..aku dah tawu result aku, tp aku mcm xcaye !camne math bley dapat A nih, padahal rasenye mcm hanco..hehe..tp giler aku bersyukur lah! trime kasih Ya Allah ! Kau perkenankan juga doa hambamu ini...aku harap aku dpt truskan lg dengan result yg agak gempak ni (padahal ramai yg dpt 4flat)..sem depan nak blaja tol2, xde nak main2 ! azam baru nak jadik budak masjid !!haha...insyaAllah..k lah...choowwww..bawah ni lah result aku !hehe...xD

SUBJEK
GRED
DE023
B+
DM024
A
DK024
A
DF024
A
DS024
A-
PNGK
3.92
STATUS
LULUS







3 comments: