Monday, May 2, 2011

xde rezki nak jmpe dye td.. :(

..assalam...humm..arini mood lari cket lah ! erk ? nape eerk? rindu kat dye lah..dye dah balik...humm..sob3..xpelaa dah cube sedaye upaye nak jmpe dye, tp tuhan x mengizinkan..satu jam lebih jugak tggu dye kat bustand, tp mungkin dah terlepas kot bus dye..rindu ! arghhhh !!!! harap lepas ni jmpe lagi byk2 kali (hak2..bahase tah pape). ok ! akem, ko kene kuat ! tahan rindu 2 ! tp.....sumpah xboleh tahan lah ! sob2...rindu giler ! erk ? ade lagu untuk dye..hum..hope si "dye" mendengar : tettt !





Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah
berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati
"meski tlah lama kita tak bertemu"
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…


"meski tlah lama kita tak bertemu" : yang ni tipu lah sebab baru je jumpe..haha. ! yang pasti rindu giler lah !
rindu !..k lah ! choww....assalam

4 comments:

  1. uweexx !! bialaa..hahah...arini nak wat post jiwang+sob2 cket

    ReplyDelete
  2. haha....fify ye akem?lalalaa~~

    ReplyDelete
  3. yer~! alfa,brvo,golf_delta,golf,romeo.

    p/s : 8.55.666.8_2.3.33.55_6.555.88_3.4.66_2.22.4.

    ReplyDelete